999 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

FRAKT 29,-*

FRI RETUR V/BYTTE

KUNDEKLUBB

Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
FRAKT 29,-* | FRI RETUR V/BYTTE | KUNDEKLUBB

OFTE STILTE SPØRSMÅL

 

Jeg skal bytte en vare, hvordan går jeg frem? 
Da legger du bare inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller på nytt og skal beholde betales som normalt. Du kan lese mer om dette her

Jeg skal returnere en vare, hva gjør jeg? 
Du finner en enkel forklaring på dette her.
 

Jeg vil reklamere på et produkt, hva nå? 
Send oss en mail med bilder av skadene/ feil/ avvik samt ordrenummeret det gjelder til kundeservice@guttelus.no, så skal vi hjelpe deg.
 

Har dere prismatch? 
Vi har ikke prismatch hos oss. 
 

Varen jeg har kjøpt er nedsatt i pris nå, kan jeg få samme pris?
Rabattkoder og tilbudspriser gjelder kun på bestillingene som er gjort i selve kampanjeperioden. Vi har dessverre ikke mulighet til å refundere rabatter på kjøp som er gjort før/etter kampanjeperioden.
 

Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?
Normalt tar turen i posten 1-3 uker. Så snart pakken er ankommet og behandlet på vår returavdeling vil du få en e-post fra oss. Deretter blir saken sendt til Klarna, som kontakter deg innen 5-10 virkedager etter at returen er behandlet. De sender deg en mail hvor du må fylle inn hvilket kontonummer du ønsker pengene tilbakebetalt til. 
Er betalingen gjort med Vipps kommer pengene tilbake på kontoen uten at du må forta deg noe.

 

Hvor finner jeg fakturaen på bestillingen min? 
Alle dine bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer finner du ved å logge deg inn med bankID på www.klarna.no. 
 

Koster det noe å sende varer i retur?
Det er 69 kr i returporto på alle pakker som sendes i retur med vår returetikett. Ved bytte av vare betaler vi for returen, men du betaler selv for frakt på den nye bestillingen. Sender du med denne etiketten er pakken sporbar og forsikret. 
 

Jeg har tatt av lappene på varen, kan varen byttes uten merkelapp? 
Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes. 
 

Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på ordren min? 
Vi gjør det vi kan for å få plukket, pakket og sendt alle pakker superraskt. Vi har derfor et robotsystem på lageret som gjør at vi ikke kan garantere at vi får gjort endringer eller kansellere ordren i etterkant. 
 

Kan jeg legge til flere varer på ordren? 
Nei, dessverre. Men du kan legge inn en ekstra ordre om du ønsker flere varer
 

Jeg har ikke fått pengene tilbake etter at returen var ferdig behandlet?
Det er Klarna du har betalt inn penger til, og derfor er det de som skal tilbakebetale pengene til deg. Kontakt Klarna direkte på www.klarna.no/kundeservice eller på telefon 21028991. På grunn av personvern har vi ikke innsyn i når/hvor pengene er utbetalt, purringer eller lignende.
 

Jeg har fått en gave, kan jeg returnere eller bytte den?
Alle varer som er ubrukte og med lapper på kan returneres innen 60 dager hos oss. Vær obs på at vi kun har mulighet til å tilbakebetale pengene for varene til personen som bestilte og betalte for ordren. Så om du har fått en gave er det eieren av ordren som vil få pengene tilbake når returen er mottatt og behandlet.